Veel gestelde vragen (FAQ)
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord er niet bij? neem dan contact met ons op.
Verzenden
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Bestellingen worden binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Dan heeft u de miniaturen de volgende dag in huis.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is op afspraak mogelijk, Graag eerst even bellen of mailen.
Track & Trace – volg uw pakket.
Bij iedere bestelling ontvangt u een track & trace nummer. Met dit nummer kunt u op de site van Post NL uw pakket volgen. Pakketten worden vaak ’s avonds verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat uw track & trace nog niet actief is. U kunt de status in dit geval op een later tijdstip nogmaals controleren. Wanneer u uw pakket na 3 dagen nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen.
Kan ik contant betalen?
Ja, bij afhalen van bestellingen is dit mogelijk.
Kan ik het afleveradres wijzigen?
Wij kunnen de bestellingen op elke gewenste plaats afleveren. Wij adviseren u een afleveradres op te geven waar het pakketje door de weeks afgeleverd kan worden. Gedurende het bestelproces kunt u het afleveradres aanpassen.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, Heikoop Miniaturen verzend ook naar het buitenland. Bij het afronden van de bestelling kunt u een land selecteren.
Retourneren
Wat is jullie retour beleid?
Mocht er een reden zijn om een artikel te retourneren neemt u in dat geval altijd eerst contact met ons op via info@www.heikoopminiaturen.nl of telefonisch op 06-16014070 of 06-10417271 Bij een onverhoopt verkeerd geleverd model zijn uiteraard de retourkosten voor ons.
Overige
Kan ik een cadeau bon kopen?
Ja, wij hebben verschillende cadeau bonnen.
Ik heb een klacht wat nu?
Indien u - onverhoopt een klacht heeft, dan horen wij dat graag van u. Wij zullen er alles aan doen om deze tot ieders tevredenheid op te lossen. U kunt een contact opnemen via info@www.heikoopminiaturen.nl Wij streven er naar om uw mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.